Random Posts

N SHHA'Z BOOSTER WHITENING


Assalamualaikum dan salam sejahtera


N SHHA'Z BOOSTER WHITENING


saya nak review sikit tentang produk  N SHHA'Z BOOSTER WHITENING ,apa yang bagus tentang produk ini,ia sesuai untuk lelaki,perempuan dan juga sesuai untuk ibu mengandung...

bagi anda yang nak sangat putih gebu gebasss!!! satu badan inilah produknya,yang pasti produk N SHHA'Z BOOSTER WHITENING lulus kkm dan selamat di gunakan,jom lihat apa keistimewaan produk N SHHA'Z BOOSTER WHITENING dan fungsi produk tersebut...






saya tak tahulah sama ada produk ini dah popular ataupun belum,bagi anda yang belum tahu mengenai produk N SHHA'Z BOOSTER WHITENING , ikuti selanjutnya tentang produk tersebut...





yang pastinya anda mesti suka dan sentiasa amalkannya selalu...

Fungsi atau kebaikan produk ;

- Memutihkan kulit 5× ganda daripada kulit asal
- Menghilangkan parut lama .
-Tidak ada kesan sampingan .
-Mengecutkan jerawat .
-Menyingkirkan toksin dlm badan .
- Lebih gebu,lembab & tegang .
-Menghilangkan jeragat yg hitam serta eyebag .
-Sesuai juga untk ibu menyusu bayi .





Satu botol tahan satu bulan .
1 biji untk 4 hari .
LULUS KKM

CARA PENGAMBILAN SHAZZ BEAUTY WHITENING BOOSTER

(cara makan booster whitening shha beauty) :

- 1 kapsul untuk 4 hari
- 1-2 liter air masak sehari
- Makan sebelum tidur
- Makan ikut peraturan
- Elakkan makanan/minuman berkafein





Siapa Yang Boleh Makan booster whitening?
- Lelaki Perempuan/Ibu Mnyusu Bayi .


TESTIMONI DARI PEREMPUAN



TESTIMONI DARI LELAKI


Ada Kesan Sampingan Tak ?
- Takde . Hanya buang toksin dalam badan sahaja

Kenapa Ada 7 Caps Je ?
- sebab produk ni tak macam produk lain yang makan hari hari ada 30caps tu.
-  Booster, kesan dia lebih cepat and makan 4hari 1caps je . Kalau makan hari hari nnti overdose lah jadinya .





 Lepas Stop Makan booster whitening,kulit hitam tak?


Tak Hitam, tapi kalau dah berjemur tongah paneh terik tu, hitam lah jadinya?


jika menggunakan dengan konsisten dan kerap, anda pasti akan putih gebu satu badan,yang pastinya jangan berputus asa dan jangan menukar produk lain ...










Sekian "terima kasih" ...

2 ulasan:

Terima kasih di atas komen yang diberikan. ..

Dikuasakan oleh Blogger.